ייעוץ ולווי לקריירה ספורטיבית

אם אתם מתכננים לילדכם עיסוק בספורט תחרותי-הישגי, כדאי שתהיו מצוידים בידע שיעזור לכם להתמודד עם כל ההשלכות של העיסוק בספורט התחרותי-הישגי. העיסוק בספורט תחרותי ובמיוחד בספורט הישגי מורכב מהרבה מאד גורמים. לכם ההורים תפקיד חשוב בשמירה על התפתחות בריאה של הילד ועל לווי נכון שיאפשר לו למצות את יכולותיו. לנו יש ניסיון רב בלווי הורים וספורטאים לאורך שנים ובהכרת טעויות /בחירות נכונות שעשו חלק מהם.
ד”ר מר ורטהיים, כד”ר במדעי הספורט, רואה את התמונה הכוללת, של ילד בריא בהתפתחותו, פרופיל הדרישות בכל ענפי הספורט וכיצד למטב את התהליך בכל שלב גילאי בהתאם לגורמי ההישג ולנתונים של הילד.
פיתוח קריירה ספורטיבית הינו תהליך רב שנתי דינמי ותלוי לא רק בכם ההורים ובילדכם.
בכדי לדעת האם להשקיע בילד לטווח ארוך בפעילות בענף ספורט ובמסגרת מסוימת, לא מספיק לראות את ביצועיו הספורטיביים באימון ובתחרות /משחק, אלא יש לערוך מבדקים אובייקטיביים המשווים את תפקודיו הקואורדינטיביים במצב נתון ובמצבי לחץ מוגדרים, ביחס לנורמות גילאיות ארציות ובינלאומיות.
קריירה היא תהליך המלווה בעליות ובירידות ואיננו תלוי רק בגורם מסוים ולכן נדרשת ראייה ובדיקה כוללת.
הידע שלנו במדעי האימון, מאפשר לנו להבין טוב מה נדרש מספורטאי בענף ספורט בכל שלב לאורך הקריירה הספורטיבית שלו, ואיך לבנות אותה שלב אחר שלב. לכן אנו יכולים לייעץ לאורך זמן ולתת תשובות להורים ולספורטאים בתחומים השונים בנקודות זמן הדורשות שינויים/הכרעות ועוד על מנת לקדם את הקריירה של הספורטאי.
אקדמיית ורטהיים רואה בכם ההורים חוליה חשובה בהצלחתו הספורטיבית של ילדכם. ולכן רואה חשיבות לתת ייעוץ מקצועי ולווי גם לכם גם לילדכם ולספק לכם מידע ותשובות על שאלות מגוונות שמטרידות הורים לספורטאים.
אצלנו תמצא תשובות לשאלות כמו למשל:
• איך לבנות קריירה ספורטיבית ארוכת שנים?
• איך לבחור באופן מושכל מועדון/מאמן?
• איך לצלוח מעברים בין מאמנים ואגודות?
• איזה אימוני העשרה מומלץ לתת לילד ובאיזה גיל?
• איך ליצור איזון בין ספורט תחרותי –הישגי ובריאות לאורך שנים?